Halloj! Jag har inte bloggat under veckan som jag skulle gjort men det var för att jag hade verkligen inte tid eftersom att nu är det ju typ bara 2 veckor kvar tills sommarlovet så därför har jag haft fullt upp.
 
I veckan har jag pluggat väldigt mycket och jag har kollat på anime serier och jag har hittat ett nytt band som jag verkligen älskar och dom är jätte bra och dom är japanska och jag brukar mest lyssna på japansk musik. Bandet heter ON/OFF och det är två tvillingar som sjunger på japanska :D! Jag har också beställt skolavslutningsklänning så nu ska jag bara hitta ett par skor. 
 
Jag vill tipsa om två hemsidor som jag brukar beställa kläder ifrån båda har lite japanska kläder typ en är svensk och en är helt japansk och där är det väldigt billigt.
 
Första är global.rakuten.com/en/store/dreamv det är den japanska sidan dom har väldigt snygga och söta kläder som är väldigt billiga. Här är en klänning därifrån som jag tycker väldigt mycket om 
 
Andra är www.talkingclothes.se den sidan är svensk och där har dom också väldigt fina och söta kläder. Där säljer dom också kigurumis och lolita klänningar och lolita kjolar <3 

Kommentera

Publiceras ej