Hej! Just nu sitter jag och kollar på en film och myser! Idag har det varit en skit dålig fredag det har regnat ute här och så hade vi idrott utomhus och så gick jag med mina converse i lera för jag hade inga andra skor och mitt hår blev helt cp när det var så fuktigt det är precis därför jag alltid plattar håret men jaja efter idrotten så hade jag musik och jag har piano det var faktiskt ganska kul jag har faktiskt tänkt på att köpa en sån keyboard som vi har i skolan eller iallafall ett liknande så jag kan träna hemma men inte bara för att träna för det är ganska roligt att spela men inte noter jag spelar med ackord. Imorn ska jag kanske åka till stan och shoppa lite för det har jag inte gjort på flera veckor och så måste jag plugga så jag kommer i fas med min planering God natt på er!

Kommentera

Publiceras ej